onsdag 31. august 2011

For sale!!!

Hei :)
Jeg er en veldig sliten Huyndai Elantra som leter etter en ny eier. Min nåværende eier vil desverre skifte meg ut til en nyere og bedre bil, ja en slik bil uten rust å greier. Selv synes jeg rusten min er litt sjarmerende.
Selv om jeg er en 97-modell og har en del riper i lakken, skinner jeg veldig fint i sola, og jeg må si at jeg ruser avgårde som ei kule om du trykker på gassen :)

Jeg er IKKE EU godkjent, det var litt for mye med meg som måtte fikses desverre. Jeg er som sagt sliten. Ser nå etter en eier som evnt kan bruke meg som del-bil eller som vil mekke på meg selv, derfor blir jeg solgt billig.
Feil og mangler ved meg er registrert som:
- Mer enn 25% rust på en side av skive h.v. bak
- Bremserør svekket pga rust
- Park.lys defekt, v. fremme
- Skiltlys defekter
- Slitt bærekule, nedre v. side fremme
- Defekt hjullager, v. fremme
- Oljelekkasje
- El.vindu på førerside virker ikke

Som dere ser er det ikke rent lite. Men jeg durer og går enda - helt til det smeller i lufta! NEIDA! :)

Mer info på finn.no :) Finnkode: 30398937

Ingen kommentarer: